Lill Lördag ;)

Idag har jag och Lucia spenderat hela dagen hemma, jag har tvättat och är inne på min 3 maskin.
Satan vad dessa nya maskiner tar tid. 2,5 timme kör den varje gång.... :/
Jag har duschat och gjort mig iordning för jag ska iväg på kompis träff :P Jag Pia o Jannik ska käka på resturang och dricka drinkar. Jag ska få egentid äntligen... Det har inte varit så mkt sånt men jag är väll helst tillsammans med min man och bebis :P
Sebbe o Lucia hänger med först till täby c. Vi ska handla lite grejer inför vår spanien resa på fredag!
Vi drar till Malaga, det blir en tripp till Marbella, äventyrsland och babyshopping. Jag älskar spanska bebis modet.. så himla sött! Lite otippad för att vara min smak men jag älskar att barn ser ordentliga ut, o de gör spanska barn ;)
 
Vi har lite planer nu i Juni vilket ska bli så himla kul, vi drar över midsommar till Öland, till en av sebbes vänners lantställe. Där ska vi vara ett par dagar. Det egentligen en tradition för alla sebs vänner o dra dit, ska tydligen vara as fett. Lucia hänger med såklart. Hon är ju den skönaste party bebisen nånsin. Hon sover igenom hela festen och stör sig inte ett dugg på ljud. Jag ska dock kolla på sånna där öronskydd till henne så att det inte blir för mkt. Vi ska ju ändå vara där i ett par dagar.
 
Vi har inget planerat längre in i sommaren men det kommer iaf bli något dundert. Sebs drar på pappaledighet i september så snart ere dags för mig att hitta mig ett jobb. Jag längtar lite :P
 
 
Jaja sebs e på g hem nu, ska väcka lucia som har sovit hela dagen?!? Växt period eller?
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Veronica:

Så himla söta bilder :)

Kommentera här: