HALOJ!

Gud så skönt och inte behövt tänka på bloggen på ett tag :D Jag får så mycket ångest när jag inte skriver, var nära på att ta bort den men samtidigt så är det så kul o gå tillbaka o läsa. Jag gjorde det med min första blogg som jag började skriva 2008. Jag har verkligen blivit gammal?, jag var väldigt omogen, barnslig och såååå stökig då men det trodde jag inte då ha ha :D
 
Min Lucia har blivit så stor nu. Hon är 3 månader och 1 vecka. Vi har hunnit en hel del på dom här 2 månaderna som jag inte har skrivit. Hon döptes den 3 Maj och tänkte lägga upp lite bilder på det. 
Det tog verkligen tid att planera, jag planerade allt i minsta detalj. Tycker det är så kul att dekorera och baka så jag körde all in. Vi bjöd in 70 vuxna och en hel del barn, så det var full rulle den helgen.
Mamma gjorde all mat, sallad och bröd så det vart verkligen lyckat!
 
Min dotter i kyrkan med sin mamma, pappa och kära gudföräldrar!
 
 
 
 
 
Dekorationen gjorde jag, älskling och Pia (gudmor). Tårtan gjordes av min mammas bästa vän, som btw är grym på att baka? Den är hemmagjord och ser helt perfekt ut!
 
 
 
 
Stort tack till alla vänner och familj som gjorde min dotters dop till världens finaste dag, den kunde inte bli gladare och roligare! Den vart verkligen lyckad och vi kan inte bli mer nöjda med dagen! 
 
 
 
 

Kommentera här: