Halluuu

Hej bloggen ;)
Idag vaknade jag och Lucia tidigt vid 8 ungefär, gick upp och käkade mat (!?) går på LCHF och det är bara äckelfrukost man får äta så jag äter hellre en bit kött på morgonen annars kräks jag av all fett. Sådeså!
Har gått ner 3 kg på 1 vecka vilke är helt dunder! Trodde inte på den här "livsstilen", ja man få inte kalla den för diet tydligen. Men den fungerar!
 
Efter den där biten av köttis så började jag packa, vi flyttar tillbaka till Sundbyberg på fredag! Ska bli sååååå skönt faktiskt! Vem vet sen kanske vi flyttar till större inom några månader bara :D
Det är kaos här just nu så vill inte ens prata om det, blir så trött på att bo stökigt men det är bara 2 dagar kvar.
 Jag och Sebs har kommit på hur vi vill ha det i vår lgh så vi kommer att sälja nästan alla våra möbler. Vi börjar med vardagsrummet. Vi har bestämt oss för soffa och taklampa än så länge!
 
Men det här är våra grejer som vi vill sälja, intresserad?
 
Tvbänk, soffbord, Komatta & Soffa
 
 

Kommentera här: