TJA!

Tja! Sorry för att jag helt sämst på att uppdatera min blogg :P
Det är såhär att jag har inte tid med datorn längre, eller rättare sagt så har jag det men jag prioriterar min tid till annat :) Mitt barn tex.. Jag har saker för mig hela dagarna känns det som och nu måste jag hitta en balans för det kan bli lite mycket. Under preggotiden var det helt tvärtom. Gjorde absolut nada om dagarna och då mådde jag väldigt dåligt så nu måste jag hitta balansen för att inte tröttna.
 
Det som händer i mitt liv just nu är : tar hand om Lucia på heltid (väger nu 6 kg och är 60 cm lång(?!) Hon är 7 veckor så det betyder att hon kan bli väldigt lång. Övningköööör! Har bokat min första körlektion och riskettan är bokad nästa vecka. Det går framåt o vi kör varannan kväll ungefär!
Planerar dop, köper in dekoration och alkoholen i tid så man har det mesta klart sen när det är dags. Har även tittat på ett par klackskor på Riverisland som jag vill matcha till en klänning. Får visa dom sen om jag ska köpa de.
Vi kikar boende för fullt, vi har inte riktigt hittat ett boende som lockar oss. Sebs är lite inne på city men tyvärr rätt så dyrt men vi tittar varje dag och man vet aldrig. Tillslut hittar man något som passar en. Man får inte ha för bråttom....
 
 
Nu har jag badad lussan o ska göra mig sj iordning, vet inte om jag ska dra en sväng till kista eller stan?.. Balans sa vi eller...... hmmmm
 
 

Kommentera här: